Tøj fra Select

Du kan nu bestille I. F. Alliancens spillertrøje og lækkert træningstøj og tilbehør fra fra Select i samarbejde med Sportigan i Randers.

Trøjer og bukser fåes i størrelserne 6, 8, 10, 12 og 14 til børn og S, M, L, XL. XXL of XXXL til voksne.

IFA logo er inkluderet i prisen. Tryk med Navn/Initialer kan tilkøbes til kr. 50,- pr. stk.

Medlemmer kan bestille via appen "Kampklar" under klubaktiviteter. Ikke medlemmer kan bestille her.

Spillertrøje - kr. 350,-
Indkøbes i samlet bestilling på minimum 27. stk. Så der kan være lidt ventetid på levering.
Trænings t-shirt - kr. 225,- Shorts m. hvid kant - kr. 200,-

Lange træningsbukser - kr. 300,- Træningstrøje m. lange ærmer - kr. 325,- Hoodie med lynlås - kr. 440,-

Strømper uden fod (gul) - kr. 100,- Hue - kr. 120,- Vanter - kr. 150,-

Halsedisse - kr. 140,- Komplet IFA spillersæt - spillertrøje, shorts og strømper
kr. 600,-

De første 200 sæt kommer med IFA logo på strømperne.
Nummer på ryg og evt. navn tilkøbes hos Sportigan.