Den gule tråd

I I.F. Alliancen arbejder ud fra følgende.

Vision

Vi vil være den bedste breddeklub at spille fodbold i - uanset spillerens niveau og alder.
Vi vil rumme alle niveauer, men vi arbejder på at dygtiggøre hver spiller, træner og hvert hold.
Vi vil have en klub, hvor vi skaber gode kammeratskaber, og vi vil gerne sikre, at alle trives i klubben. Vi lægger vægt på, at social og fodboldmæssig udvikling går hånd i hånd.

VÆRDIER

Sammenhold

Vi vægter socialt fællesskab og kammeratskab højest.
Vi giver spillerne oplevelser med og uden bold.

Klubånd

Klubfølelsen er central: Sammen er vi gule og sorte.
Ingen er over fællesskabet i klubben.
Vi værner om de frivillige i klubben.

Udvikling

Vi giver trænerne de bedste rammer.
Vi arbejder til træning og kamp for at alle har en god oplevelse med fodbold.

Fairplay

Vi respekterer hinanden, medspillere som modspillere og dommere, så fodbold bliver en god oplevelse.
I.F. Alliancen Fodbold skal være kendt for sammenhold, god adfærd og positiv tone hos spillere, trænere og forældre — både til træning og til kamp.

Målsætninger

Vi vil have uddannede trænere
Vi vil respektere traditionerne i klubben, men også nytænke måder vi gør tingene på.
Vi vil styrke klubånden gennem sociale arrangementer.
Vi vil sikre tilbud til alle spillere – uanset alder og niveau; vi har bl.a. samarbejde med eliteklubber i området.
Vi vil værne om sponsorer i klubben og sørge for at værdsætte dem.

Bestyrelsen - August 2022