Bred opbakning fra ungdomsholdene til Nørhalne Cup

Morten Vilsgaard
23. februar 2022 kl. 17:05
Ungdomshold

De gule/sorte farver drager mod Nørhalne Cup i Kristi Himmelfarts ferien 26-28 maj 2022

Ungdomsudvalget i I.F. Alliancen Fodbold havde som mål at få bred opbakning fra ungdomsholdene i klubben til at lave en fælles tur til Nørhalne Cup. Dette skuffede selvfølgelig ikke og igen viser klubbens sit stærke sammenhold på tværs af årgangene med en fantastisk flot tilslutning. Hele 9 hold fra u9 op til u17 har meldt sig under de gule/sorte faner for at repræsentere denne ædle klub.

Årsagen til at Ungdomsudvalget besluttede sig for Nørhalne Cup, i modsætning til andre turneringer, ligger primært i at Nørhalne Cup tilbyder turneringer på både pige- og drengesiden. Det er en kæmpe prioritet i IF Alliancen at bibeholde den stærke kultur i at det er det sociale og sammenholdet som kommer først i klubben.

Følgende hold fra IFA er pt tilmeldt:

• U17 Drenge
  • U16 Drenge